Rajua asiaa -blogi

Rajupajalle uusi tuotantojohtaja

Sami Heikkilästä Rajupajan tuotantojohtaja Rajupaja ylpeänä toivottaa tervetulleeksi tiimiin Sami Heikkilän, joka aloittaa Turussa tuotantojohtajana. Pitkään Turun alueella vaikuttanut Sami omaa vankan kokemuksen alalta ja hän tulee vastaamaan tuotannon toiminnan kehittämisestä. Toimitusjohtaja Jani Rokala on innostunut onnistuneesta rekrytoinnista: ”On hienoa saada Sami osaksi Rajupajan kasvutarinaa ja tiimiä.” Tervetuloa Sami! Sami Heikkilä Tuotantojohtaja 040 192 5429 […]

Classic ja Rajupaja yhteistyöhön – Tavoitteena maailman hienoin salibandyshow

Ideaparkin Bläk Boks on ainutlaatuinen uuden ajan tapahtuma-areena, jossa hyödynnetään digitalisoinnin mahdollisuuksia monipuolisesti. Poikkeuksellisen näyttö-, valo- ja äänitekniikan ansiosta nimensä mukaisesti Bläk Boksin lähes kokonaan mustaan tilaan voidaan luoda ainutlaatuisen vahva salibandyelämys. Classic Familyn F-liigajoukkueet aloittavat kauden 2021–2022 uudessa upeassa kodissaan syksyllä. Classicin ottelutapahtuman teknisestä showtuotannosta tulee vastaamaan Rajupaja. Rajupaja on yksi Suomen merkittävimmistä tapahtumatekniikan […]

Rajupaja rekrytoi!

HAKU ON PÄÄTTYNYT. Kiitos kaikille yhteydenotoista, otamme yhteyttä hakijoihin prosessin edetessä. — Nyt me potkimme Koronaa munille! Valmistaudumme rajuun tapahtumasyksyyn ja palkkaamme lisää väkeä vastataksemme kovaan kysyntään. Tapahtuma-alan muutos on ollut vauhdikasta ja me olemme sen kärjessä mukana tekemässä uutta – oletko valmis hyppäämään mukaan kyytiin? Rajupaja kasvattaa timanttistä tiimiään avaamalla haun projektipäällikön, varastotyöntekijän ja […]

Tapahtuman kalusteet ja somisteet tunnelman sekä teeman tehostajina

Vieraileva bloggaaja Virpi tutustutaa tapahtumien somistukseen ja kalustukseen! Onnistunut tapahtuma rakentuu kysymyksille mitä järjestetään, kenelle järjestetään ja miksi järjestetään. Ideaa, teemaa ja tunnetta tarkemmin kartoittavat kysymykset, miten ja millaisella sisällöllä tilaisuus järjestetään ja kuka on järjestäjä, täydentävät strategisia kysymyksiä. Tapahtuma on kokonaisuus, jossa muun muassa kalusteet ja somisteet auttavat vahvistamaan haluttua viestiä ja virittävät tunnelmaa. […]

Kohti uutta normaalia

Rajupajan myyntiryhmän vuoden 2021 ensimmäiset viikot ovat jatkuneet samoissa merkeissä kuin 2020 loppupuolikin. Kokoontumisrajoitusten vuoksi painopiste on ollut vahvasti tapahtumien virtuaalitoteutuksissa. On ollut ilo olla etsimässä ja myös löytämässä monipuoliselle asiakaskunnalle sopivia toteutuksia erilaisiin tilaisuuksiin. Digitaalisissa tapahtumissa on onnistuttu löytämään luovilla ratkaisuilla vuorovaikutus ja kohtaamisista on näin tullut mahdollisimman aitoja. Olemme nyt astumassa jo piirun […]