Otavamedia ja Rajupaja ovat sopineet yhteistyöstä streaming- ja webcast-palvelujen tuottamisessa.
Yhteistyön tarkoituksena on toteuttaa Otavamedian ja Rajupajan asiakkaille yhä monipuolisempia virtuaali- ja tapahtumatuotantoja. Niissä hyödynnetään muun muassa Otavamedian kehittämää streaming-alustaa.
“Meitä yhdistävät Rajupajan kanssa samanlaiset arvot, kuten rohkeus kokeilla ja vahva ammattitaito. Odotamme, että yhteistyö synnyttää alan parhaita tuotantoja asiakkaillemme”, kuvailee Johanna Hytönen, B2B Sisältöratkaisujen operatiivinen johtaja Otavamediasta.
Yhteistyö tuo uusia mahdollisuuksia niin webcastien, livetapahtumien kuin hybriditapahtumien toteutukseen. Tapahtumien vuorovaikutteisuus, sisältöpalvelut ja erilaiset etäyhteydet tulevat yhtiöiden arvioiden mukaan lisääntymään.
“Pystymme tällä yhteistyöllä Otavamedian kanssa tarjoamaan molempien yritysten asiakkaille entistä monipuolisempaa palvelupakettia”, toteaa toimitusjohtaja Jani Rokala Rajupajasta.
Otavamedia B2B tuottaa tuloksellisia oman median sisältöratkaisuja, mainosratkaisuja, digitaalisia jakelun ja kohdentamisen palveluja sekä natiivituotantoja merkittäville suomalaisille ja kansainvälisille yrityksille, julkisille organisaatioille ja järjestöille. Streaming- ja tapahtumapalveluja yritys on tuottanut parinkymmenen vuoden ajan muun muassa pörssiyhtiöille.
Rajupaja on Suomen nopeimmin kasvava tapahtumatekniikan yritys. Rajupajalla on toimipisteet Turussa, Jyväskylässä ja Helsingissä. Rajupajan asiakkaita ovat sekä kotimaiset että kansainväliset yritykset ja brändit.
Haluatko kuulla lisää streaming- ja webcast-palveluistamme?
Jaa somessa!